Informace pro drobné soukromé zákazníky
aktualizace z 23.3.2021
Milí zákazníci,
velice si vážíme Vaší stálé přízně a děkujeme Vám, že využíváte našich služeb v oblasti předpovrchových úprav.
V současné době jsme však z důvodu velké vytíženosti oddělení logistiky nuceni zavést pro příjem drobných zakázek (zejména dílů na veterány, motorky apod.) následující jednoduchá pravidla, jejichž cílem je rychlý a hladce probíhající příjem zakázek i urychlení jejich následného zpracování:
1. Příjem drobných soukromých zakázek je znovu uvolněn od 15.4.2021.
2. Příjem drobných zakázek bude probíhat pouze ve dnech pondělí – čtvrtek v době od 12.00 – 14.00 hodin. Ráno a odpoledne naši logistici odbavují auta velkých firemních zákazníků a bohužel není v jejich možnostech se Vám věnovat. Vhodné je též dopředu zavolat (p. Andrlík 727 844 130) a domluvit si datum a čas dovozu zakázky. Nebudete tak muset čekat.
3. Drobné zakázky (sady dílů) převezmeme pouze v označené přepravce/ krabici. Často se nám stává, že zde máme např. díly na motorku od několika různých zákazníků, kteří je přivezli volně v kufru. Tyto díly jsme pak nuceni přebírat a kontrolovat, což Vám pak prodražuje cenu za naše služby. Díly proto prosím dovezte pohromadě v přepravce nebo v krabici, na které bude Vaše jméno a datum, kdy jste nám zakázku dovezli.
4. Díly prosím před dovezením k nám vyfoťte a udělejte jejich seznam. Seznam bude obsahovat: číslo dílu, název dílu, počet kusů a materiál (litina, ocel, hliník, měď, pozinkovaný plech atd.). Toto je velmi důležité pro stanovení správné předpovrchové úpravy. Pokud materiál neznáte, zkontrolujeme zde. Vytištěné a očíslované fotky i seznam dílů nám předáte spolu s díly.
5. Dodací lhůta pro zpracování dílů na motorky a veterány je v současné době zhruba 1 měsíc.
6. Platby za zhotovené soukromé zakázky budou jako dosud probíhat bezhotovostně. Logistika soukromé zákazníky kontaktuje, že je zakázka hotová, a sdělí zákazníkovi cenu zakázky.
Platbu zákazník provede výhradně předem převodem na účet společnosti č. 4 010 040 709/6800 před zamýšleným vyzvednutím zboží a informuje logistiku o provedené platbě.
Následně logistik zákazníkovi potvrdí, že platba přišla na účet a že je zboží uvolněno k vyzvednutí, a domluví se zákazníkem termín vyzvednutí.
Milí zákazníci, děkujeme Vám za pochopení a věříme, že výše uvedené bude pro obě strany přínosem.
Váš Atomo tým
Čištění výměníků
Provádíme odstraňování nánosů usazenin z deskových výměníků.
Provozní doba
Běžná provozní doba je u nás každý pracovní den od 7.00 do 15.30 hodin. Pokud přijedete mezi 10.30 - 11.00 hodinou, budete bohužel muset z důvodu vyhrazené obědové přestávky chvíli čekat.
Práškové lakování
Práškové lakování v Brně: www.mblak.cz